Szállítási és fizetési információk

 A termékek szállítási módja

Cégünk igyekszik a csomagolási és postaköltségeket a minimálisra csökkenteni. A csomagokat a GLS csomagküldő szolgálat szállítja ki!

A GLS futárszolgálat vállalja, hogy a csomagot a feladást követő MUNKANAPON kézbesíti. A GLS által nyújtott szolgáltatási rendszer általános jellemzői:

Háztól – Házig szállítás minden címre

Belföldi szolgáltatás esetében kézbesítés a felvételt követő munkanapon

Sikeres másnapi kézbesítések aránya: 95%

Sikertelen kézbesítés esetén ingyenes másodszori és harmadszori kézbesítési kísérlet

Szolgáltatásunkkal a küldeményeit Magyarországon a felvételt követő munkanapon munkaidőben (8-17 óráig) kiszállítjuk.

Vásárlás
végösszege
Szállítási költség
előre utalással
Szállítási költség
utánvéttel
Személyes
átvétel
Bruttó 25.000 Ft alatt1490 Ft1490 Ft0 Ft
Bruttó 25.000 Ft -tól0 Ft0 Ft0 Ft

Csomagolási költség

Termékeinket egy megfelelő méretű bélelt borítékba vagy papírdobozba csomagoljuk. Csomagolási költséget nem számolunk fel.

Személyes áruátvétel

A szállítási költség abban az esetben TELJESEN megtakarítható, ha a megrendelő a csomagot a nyírcsászári székhelyünkön (Telicska Balázs, Nyírcsászári, Vasvári Pál út 2/a), munkaidőben és személyesen veszi át. Ilyen esetben a csomagra semmilyen szállítási és csomagolási költséget NEM számítunk fel. Ha ezt a megoldást választja, akkor az ügyfélszolgálattal történt előzetes egyeztetés után (ami történhet e-mailben vagy telefonon) lehet a csomagért menni. A megrendelt csomagokat legtovább 10 napig tároljuk, közben munkatársunk több alkalommal is megpróbálja Önt e-mailben vagy telefonon értesíteni, a 10 nap letelte után a rendelést töröljük.

Szállítási határidők

A weboldalon szereplő termékek jelentős része állandóan van készleten, de előfordul, hogy a gyártási folyamatok miatt nem tudjuk azonnal szállítani. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 2-5 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.

Fizetési módok
1. utánvét

Ha a csomaghoz utánvéttel kíván hozzájutni, akkor a teljes összeget a GLS csomagfutárnak kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot. A GLS futárnál lehetősége van bankkártyával is fizetni.

2. átutalás

Abban az esetben, ha átutalással fizet, a megrendelést követően díjbekérő számlát küldünk Önnek, mely tartalmazza az átutaláshoz szükséges információkat. Az átutalás megérkezését követően, a megrendelt terméket átadjuk a futárszolgálatnak. A csomag átvételekor nem kell fizetni, és a csomag tartalmazza a számlát.

3. készpénz

Személyes átvétel során a nyírcsászári telephelyünkön.

A rendelés elkészülte után email-ben küldjük ki az E-számlát, amely tartalmazza a termékeket tételesen és a szállítási költséget (közvetített szolgáltatás).

Téves megrendelés

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben az info@elitpendrive.hu címen vagy a 20/289-0018 telefonszámon mihamarabb jelezze. A gyártás megkezdése után nincs módunk a rendelés törlésére. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék gyártására), a rendelést következmények nélkül lemondhatja.

Csomag újrakézbesítés

Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 5 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és mi “bukunk” rajta egy szállítási költséget. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek, de csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.